Kurv

Hurtig levering fra 49 kr. Super simpel prisgaranti Bestillinger lagt inden kl. 11.30 sendes samme dag

Moory leverer til alle adresser i Danmark, undtagen Færøerne og Grønland. Fragtpriser angives på hver produkside, og den samlede fragt ser du enkelt i kassen.

Indholdsfortegnelse

  1. Fragtpriser
  2. Leveringsbesked
  3. Udleveringsted
  4. Specialtransport
  5. Ændring af leveringsadresse
  6. Leveringsforsinkelser
  7. Transportrisiko
  8. Tracking

Fragtpriser

Vi vil gøre dit båtliv enkelt. Derfor har vi bare 2 fragtklasser. Du ser enkelt på hver produktside hvad din totale frakttpris bliver, og i kassen ser du hvilka leveringsaftale og fragtpriser som gælder for din order.

Standardpakker – 49 DKK

For størstedelen af vores pakker (98%) er fragtprisen 49 DKK.

Der kan være andre fragtmuligheder, som i visse tilfælde koster lidt mere (som pakkeboks og hjemmelevering), men der er altid en mulighed til 49 DKK. Du ser fragtmulighederne og deres priser, når du har lagt produkterne i indkøbskurven og fortsætter til kassen.

Meget store eller meget tunge pakker – 199 DKK.

En lille del af vores produkter er meget store eller meget tunge, det vil sige de vejer mere end 35 kg, eller deres emballage er længere end 150 cm. Hvis din ordre indeholder et sådant produkt, vil fragten koste 199 kr.

Du kan nemt se på hver produktside, om et produkt er af denne type

For at give et overblik over hvilke typer produkter dette kan inkludere, findes der en eksempelliste. Vær dog opmærksom på, at denne liste kun er til illustration, og der kan være undtagelser.

  • Bom
  • Bøjer
  • Bådshager
  • Landgangsstiger
  • Båtbatterier

Leveringsbesked & advisering

En ordrebekræftelse vil blive sendt direkte efter ordren er lagt. Når din vare er klar til afhentning på lageret, sender vi en leveringsmeddelelse. Den angivne leveringstid er et foreløbigt afsendelsesdato. Som kunde vil du blive underrettet af transportfirmaet før leveringen med nærmere oplysninger om leveringsdag og tid.

Levering til udleveringssted

Leveringen sker til Bring’s udleveringssteder. Du vil modtage en SMS eller et brev, når varen er ankommet og kan afhentes hos dit udleveringsted. Normalt skal varen afhentes inden for 7 dage. Der foretages en legitimationskontrol, når varen afhentes, og kun personen, der står som leveringsmodtager, kan afhente varen. Du får yderligere information i forbindelse med leveringen til udleveringsstedet.

Hjemmelevering

I øjeblikket tilbyder vi ikke hjemmelevering.

Specialtransport

Nogle store og tunge produkter, som for eksempel jetski-broer, vil blive leveret med kranbil, gummiged eller anden form for specialtransport til porten, hvis du bor i en lejlighed, eller til grænsen af din ejendom, hvis du bor i et hus. Det er vigtigt, at du som kunde planlægger modtagelsen af varerne på forhånd. For spørgsmål vedrørende fragtpris, bedes du kontakte vores kundeservice.

Ændring af leveringsadresse

Når varen er forladt lageret, er det ikke muligt at ændre leveringsadressen. Derfor er det særligt vigtigt, at du inden ordren gennemføres og godkendes, sikrer dig, at leveringsadressen er helt korrekt.

Leveringsforsinkelser

Vi sætter en ære i at få dit pakke afsted hurtigst muligt, især når det haster med at komme ud med båden! Alligevel kan der nogle gange opstå forsinkelser. I tilfælde af eventuelle leveringsforsinkelser, vil du altid blive informeret, hvis muligt. Skulle der mod forventning opstå en forsinkelse, har du naturligvis ret til at annullere købet uden omkostninger.

Transportrisiko

Vi tager selvfølgelig ansvar for eventuelle skader, der måtte opstå under transporten til dig. I de fleste tilfælde ankommer pakken i perfekt stand. Skulle du mod forventning opdage, at forsendelsen er beskadiget under transport, enten på produktet eller emballagen, bedes du straks rapportere dette til transportfirmaet ved at notere skaden på fragtbrevet, før du kvitterer for leveringen.

Rapportér derefter skaden direkte til vores kundeservice, så vi bedst kan hjælpe dig med reklamationen. Det samme gælder for eventuelle skjulte skader, der opdages på produktet eller forsendelsen. Skaden skal rapporteres til os inden for 7 arbejdsdage fra leverancens modtagelse. Vi ville gerne have tilbudt mere tid, men det er speditionsfirmaerne, der bestemmer dette tidsvindue. Derfor er det vigtigt, at du pakker ud og inspicerer dine produkter omhyggeligt lige efter leveringen er foretaget.

Hvis der er opstået skade, bør du ikke anvende produktet, men i stedet hurtigst muligt kontakte vores kundeservice. Det er også vigtigt, at du gemmer emballagen, så skaden kan inspiceres, når vi assisterer dig med din sag. Vi sørger naturligvis for, at du får et nyt, uskadet produkt.

Tracking

Ved levering modtager du en e-mail med sporingsoplysninger om din forsendelse. Hvis du ikke har modtaget en, bedes du kontrollere, at den ikke er havnet i din spam folder.

Sätt segel med vårt exklusiva medlemskap!

Styr kursen mot oslagbara erbjudanden, tidig åtkomst till nya kollektioner och medlemsförmåner. Som medlem kommer du att navigera i lugnare vatten med varje köp, utan de stormiga haven av missade rabatter. Anmäl dig idag – för en smidig seglats är bara ett klick bort!

Et link til en side, hvor du kan oprette en ny adgangskode, vil blive sendt til din e-mailadresse.

Dine personlige data vil blive anvendt til at understøtte din brugeroplevelse på webshoppen, til at administrere adgang til din konto, og til andre formål, som er beskrevet i vores Politik for personoplysninger.